Haemme assistenttia vakituiseen työsuhteeseen

Assistentin toimenkuvaan kuuluvat Keskuskauppakamarin eri lautakuntien ja erityisesti välittäjäkoelautakunnan asioissa avustaminen, julkaisujen valmistelutyöt sekä muut hänelle osoitetut tehtävät Keskuskauppakamarissa.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää:

  • järjestelmällisyyttä, numerotarkkuutta ja oma-aloitteisuutta,
  • kykyä oppia uusia asioita ja samalla viihtyä rutiinitehtävien parissa
  • vähintään hyvää suullista ja kirjallista suomen kielen hallintaa, (muu kielitaito katsotaan eduksi)
  • kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • sosiaalisuutta ja positiivista asennetta
  • hyvää tietoteknistä osaamista, ml. Excel ja InDesign
  • visuaalista silmää taittotöissä

Aiempi kokemus sihteerin tai assistentin työstä järjestössä, yrityksen lakiasiain osastolla, oikeuslaitoksen palveluksessa tai asianajosihteerinä katsotaan eduksi.

Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydetään toimittamaan 4.6.2017 mennessä sähköpostitse osoitteeseen keskuskauppakamari@chamber.fi (aihekenttään merkintä ”assistentti”). Lisätietoja antaa tarvittaessa johtaja Anne Horttanainen puh. 09 4242 6264.

Keskuskauppakamari on elinkeinoelämän asiantuntijaorganisaatio, jonka toimisto sijaitsee World Trade Centerissä Helsingissä. Keskuskauppakamarin tehtävänä on edistää suomalaisten yritysten kilpailukykyä ja toimintaedellytyksiä. Keskuskauppakamari hoitaa myös julkisia tehtäviä ja elinkeinoelämän itsesääntelytehtäviä. Lisätietoja www.kauppakamari.fi.