Etsimme assistenttia vakituiseen työsuhteeseen riidanratkaisupalveluiden yksikköön

Riidanratkaisupalvelut-yksikön assistenttina tulet toiminaan erityisesti välimieslautakunnan, mutta myös muiden yksikön lautakuntien (erityisesti lunastuslautakunta ja mainonnan eettinen neuvosto) assistenttina.

Toimit tärkeässä roolissa asiantuntijoidemme apuna. Sinulle kuuluvia tehtäviä ovat mm.:

  • asiakaspalvelu, mukaan lukien kirjeenvaihto asiakkaiden ja yhteyshenkilöiden kanssa
  • esitysten, lausuntojen, kirjeiden, uutisjuttujen ja muiden asiakirjojen laadinta ja oikoluku
  • kokous- ja matkajärjestelyt ja avustaminen tilaisuuksien järjestämisessä
  • lautakuntien laskutuksesta huolehtiminen
  • sosiaalisen median hyödyntäminen lautakuntien viestinnässä ja markkinoinnissa
  • lautakuntien verkkosivujen ylläpito ja kehittäminen.

Toivomme, että viihdyt paitsi rutiinitehtävien parissa myös välillä nopeastikin muuttuvissa tilanteissa, ja innostut erilaisista työtehtävistä. Etsimämme assistentti uskaltaa tehdä itsenäisesti päätöksiä sovittujen toimintaperiaatteiden pohjalta. Arvostamme avointa ja innostunutta asennetta.

Toivomme, että olet työntekijänä asiakaspalveluhenkinen, luotettava, positiivinen ja sosiaalinen. Pidät työskentelemisestä erilaisten ja eritaustaisten ihmisten kanssa. Huolellisuus, järjestelmällisyys ja tarkkuus ovat sinulle luonteenomaisia piirteitä. Kykenet hoitamaan tehtäviä itsenäisesti, oma-aloitteisesti, tehokkaasti ja vastuullisesti.

Tehtävä edellyttää vahvaa tietoteknistä osaamista, viestintätaitoja sekä sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen hallintaa. Ruotsin kielen hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen on etu, samoin muu kielitaito.

Toivomme, että sinulla on aikaisempaa kokemusta monipuolisista sihteerin/assistentin työtehtävistä. Kokemus asianajoalalta, muusta asiantuntijaorganisaatiosta tai yrityksen lakiasiainosastolla katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle työpaikan elinkeinoelämän näköalapaikalta ja monipuoliset työtehtävät, joiden parissa sinun on mahdollisuus kehittyä ja oppia uutta. Tulet osaksi noin 40 hengen asiantuntijaorganisaatiota ja pääset työskentelemään Helsingin keskustan paraatipaikalla. Tarjoamme lisäksi hyvät työhyvinvointia tukevat palvelut.

Jos kiinnostuit ja haluaisit kollegaksemme, lähetä kirjallinen hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 4.7.2017 mennessä osoitteeseen heidi.merikalla-teir@chamber.fi. Lisätiedot: Riidanratkaisupalvelut-yksikön johtaja Heidi Merikalla-Teir puh. 09-4242 6222.

Koska toivomme löytävämme sopivan henkilön mahdollisimman pian, pyydämme potentiaalisia hakijoita haastatteluun jo ennen hakuajan umpeutumista. Olethan pian yhteydessä!

Keskuskauppakamari on elinkeinoelämän asiantuntijaorganisaatio, jonka toimisto sijaitsee World Trade Centerissä Helsingissä. Keskuskauppakamarin tehtävänä on edistää suomalaisten yritysten kilpailukykyä ja toimintaedellytyksiä. Keskuskauppakamari hoitaa myös julkisia tehtäviä ja elinkeinoelämän itsesääntelytehtäviä.