Helsinki Brand Summit – Menestyksen avaimet kasvuun

 

Miten intohimolla ja innovatiivisella toiminnalla rakennetaan kansainvälinen menestystarina? Miten brändistrategia ja konseptointi voivat auttaa siivittämään liiketoiminnan lentoon? Keskuskauppakamari järjestää ke 7.2.2018 Helsinki Brand Summit -seminaarin, jossa kansainvälisesti onnistuneet yritykset kertovat oman tarinansa.

Menestys rakentuu pitkäjänteisestä brändin rakentamisesta ja asiakkaan luottamuksesta perustuen asiakastuntemukseen. Brändi on yrityksen sielu ja kuvaa kaikkea sitä, mitä yritys tarjoaa asiakkaalle: tuotteen, palvelun, kokemuksen – kokonaisuuden, joka erottaa sen kilpailijoista.

Brändistrategia ja konseptointi ovat keskeinen osa yrityksen ydinliiketoimintaa. Ne edellyttävät jatkuvaa markkina-analyysiä ja asiakastuntemusta, jonka pohjalta tehdään määrätietoista kehitystyötä. Asiakaslupauksen ja laadun tulee kohdata asiakasodotukset joka kerta ja mielellään ylittää ne.

Asiakaskokemuksen johtaminen sekä ketterät toimintamallit ja niiden jatkuva kehittäminen ovat avainasemassa menestyvän yrityksen toiminnassa. Intohimo, innovatiivisuus ja verkostot ovat elintärkeitä.

Helsinki Brand Summit on johtoryhmätasolla tai liiketoimintavastuussa toimivien yrityspäättäjien seminaari, jossa saat eväät oman brändistrategian viemiseksi uudelle tasolle. Tilaisuuden kielinä ovat suomi ja englanti.

Puhujina mm:
Hallitusammattilainen Marina Vahtola
Toimitusjohtaja Magnus Agervald, Ratos
Toimitusjohtaja Kenneth Strömsholm, Veho
Maajohtaja Antti Järvinen, Google
Toimitusjohtaja Jussi Kurkela, Papu Design

Aika: ke 7.2.2018, klo 8.00–13.30 

Paikka: Ravintola Pörssi, Fabianinkatu 14, Helsinki
Osallistumismaksut: 
Kauppakamarin jäsenille: 395 € | Normaalihinta: 495 €
Hintoihin lisätään alv 24 %

Ilmoittaudu tästä