Suuri yritysjuridiikkapäivä 2024

415,00 €
Livestream - Yritysjuridiikkapäivä 2024
415,00 €

Keskuskauppakamarin Suuri yritysjuridiikkapäivä on vuosittainen yritysjuridiikan foorumi, jossa käsittelemme ajankohtaisia yhtiöiden toimintaan vaikuttavia sääntelyhankkeita. Yhtiöille erittäin ajankohtaisiin teemoihin johdattavat huippuasiantuntijat. Lisäksi verkostoidut ja pääset vaihtamaan ajatuksia muiden yritysjuridiikan parissa toimivien kanssa.

Tämän vuoden teemoina ovat:

• Valmistautuminen uuteen datasääntelyyn
  • Rahoitusmarkkinat kasvun ja puhtaan siirtymän tukena
  • Asianmukaisen huolellisuuden velvoite, yritysvastuu ja kestävyysraportointi – hallituksen ja ylimmän johdon rooli

Kuulemme myös ajankohtaiskatsauksen corporate governance -teemoista ja perehdymme komission uuteen työohjelmaan.

Puhujina ovat mm. Leena Mörttinen, kansainvälisten ja rahoitusmarkkina-asioiden alivaltiosihteeri, valtiovarainministeriö, Kalle Hynönen, Partner, Krogerus, Tytti Nahi, kansainvälisen ihmisoikeustyön johtaja, Reilu kauppa ry, Antti Saha, Large Corporations and Institutions -liiketoiminnan johtaja Suomi, Nordea, Kristiina Liljedahl, Partner, Borenius Asianajotoimisto ja Ville Kajala, johtava asiantuntija, yhtiö- ja arvopaperimarkkinaoikeus, Keskuskauppakamari.
Tilaisuuden moderaattorina toimii toimittaja Nina Rahkola.

Tilaisuus on suunnattu yritysjohdolle, hallitusten jäsenille, lakiasiainjohtajille, talous- ja hallintojohtajille sekä lakimiehille ja asiantuntijoille.

Hyödynnä Early Bird -etu 30.9.2024 mennessä

Tarjoamme osallistumisen paikan päällä erikoishintaan 415 € + alv. 24% syyskuun 2024 loppuun asti. Normaalihinta kauppakamarien ja Kansainvälisen kauppakamari ICC Suomen jäsenille 560 € + alv. 24% ja muille 665 € + alv. 24%.

Tarjoamme päivään myös erikokoisia osallistumispaketteja niin lähi-, etä- kuin hybridimallilla. Pyydä tarjous: anne.pakkanen@chamber.fi

Kiinnostaako osallistuminen myös Suureen yritysvastuupäivään 13.11.2024?

Pyydä tarjous kahden tapahtuman yhteishinnasta: anne.pakkanen@chamber.fi

YHTEISTYÖSSÄ

borenius_red_2717x720_rgb.jpg

Kumppaniksi tapahtumaan

Oletko kiinnostunut kumppanuudesta tapahtumassa? Kumppanina saat näkyvyyttä, tavoitat kohderyhmän ja pääset osaksi tapahtumaa.
Ota yhteyttä avainasiakaspäällikkö Tomi Mäkiseen tomi.makinen@chamber.fi, räätälöidään kumppanuus teidän tarpeisiinne sopivaksi.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Peruutusehdot: Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään seitsemän vuorokautta ennen seminaaripäivää. Peruutuksen tapahtuessa tämän jälkeen, veloitetaan koko seminaarin hinta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle. Laskutus tehdään tapahtuman jälkeen.

Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä
Keskuskauppakamarin Ilmastositoumuksen mukaisesti olemme sitoutuneet tavoittelemaan hiilineutraaliutta vuoteen 2035 mennessä. Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.

Kategoriat:Tapahtuma-Suuretpäivät