Vaikuttaja-aamiainen Keskuskauppakamarissa: Arvostusta ja ansiomerkkejä

Meri Milash on puhujapöydän ääressä hymyillen juttelemassa järjestäjätahon kanssa ennen puheenvuoroaan.
Aamiaistilaisuudessa saimme kuulla yhteiskunnallisen vaikuttaja Meri Milashin puheenvuoron arvostuksen tärkeydestä työelämässä.

Keskuskauppakamarin toimistolla järjestettiin vaikuttaja-aamiainen 8. toukokuuta 2024. Hyväntuulisessa ja rennossa tapahtumassa kohtasi sosiaalisen median vaikuttajia sekä yrityksiä, jotka olivat kiinnostuneita työntekijöiden arvostuksen teemoista ja ansiomerkein palkitsemisesta.

Arvostuksen lisääminen työelämässä

Tilaisuudessa puhui muun muassa yhteiskunnallinen vaikuttaja, yrittäjä ja Afterwork-podcastin juontaja Meri Milash. Hänen puheenvuoronsa keskittyi arvostuksen tärkeyteen työelämässä. Milash korosti, että arvostus ei aina näy päällepäin, mutta se vaikuttaa merkittävästi työntekijöiden hyvinvointiin ja motivaatioon. Osallistujat saivat arvokasta tietoa siitä, miten arvostusta voi lisätä organisaatiossa.

Ansiomerkkien vaikutus sitoutumiseen ja motivaatioon

Keskuskauppakamarin ansiomerkit ovat tunnustus yritysten voimavaroille ja henkilöstölle. Tilaisuudessa keskusteltiin ansiomerkkien merkityksestä ja niiden vaikutuksesta työntekijöiden sitoutumiseen ja motivaatioon. Osallistujat saivat myös tietoa ansiomerkkien käytännön toteutuksesta ja parhaista käytännöistä.

Verkostoitumista ja inspiroitumista

Aamiaistilaisuudessa oli mahdollisuus osallistua SEES-tuoksutyöpajaan. Työpajassa osallistujat saivat luoda itselleen sopivan voimatuoksun. Samalla kuultiin tuoksujen vaikutuksista brändiin ja hyvinvointiin.

Keskuskauppakamarin vaikuttaja-aamiainen tarjosi osallistujille mahdollisuuden verkostoitua, jakaa ajatuksia ja inspiroitua. Tapahtuma oli onnistunut, ja osallistujat lähtivät kotiin uusien oivallusten ja kontaktien kanssa.

Tilaisuuden osallistujat ovat kerääntyneet pöytäryhmiin istumaan. Kuva on kohdistunut pöytään, jossa osallistujat tuoksuttelevat pieniä tuoksupulloja ja tekevät omaa tuoksua pipetin avulla.
SEES-tuoksutyöpaja kokosi tilaisuuden osallistujat eteerisiin öljyihin pohjautuvien tuoksujen äärelle ja kokeilemaan omia tuoksuyhdistelmiä.