Suuri kiinteistönarviointipäivä 10.10.2024

Karamzininranta 4
00100 Helsinki

Ilmoittautuminen

Kauppakamarien jäsenyritykset sekä auktorisoidut kiinteistöarvioijat (AKA tai KHK)
535,00 €
Normaalihinta Kiinteistönarviointipäivä
635,00 €
395,00 €
Pakettihinta 5 osallistujalle paikan päällä
2000,00 €
Striimipaketti 5 hengelle
1550,00 €
Striimipaketti 10 hengelle
3000,00 €

Tervetuloa Kiinteistönarviointipäivään 10.10.2024 kuulemaan ajankohtaisista kiinteistöasioista. Tapahtumapaikkana Pikku-Finlandia, Karamzininranta 4, 00100 Helsinki. Seminaariin voi osallistua myös striimin välityksellä. Seminaari alkaa perinteisesti lounaalla 11.30 ja loppuu illalla rentoon buffetruokailuun kello 18.30 alkaen.

Päivän ohjelmaan sisältyy katsaus maailmantalouden yleisiin näkymiin sekä kiinteistömarkkinoihin Suomessa. Tilaisuus tarjoaa ajankohtaiskatsauksen kiinteistöalaan ja sen lainsäädäntöön mielenkiintoisten asiantuntijapuheenvuorojen kautta.

Suuri Kiinteistönarviointipäivä
10.10.2024 Pikku-Finlandia, Helsinki
Hybriditapahtuma
Kiinteistönarviointipäivän juontajana toimii toimittaja Jaakko Loikkanen

11.30 LOUNAS

12.30 KIINTEISTÖNARVIOINTIPÄIVÄN AVAUS
Hanna Kaleva, toimitusjohtaja, KTI; puheenjohtaja Keskuskauppakamarin kiinteistönarviointilautakunta

12.40 GEOPOLIITTINEN KATSAUS
Juho Romakkaniemi, toimitusjohtaja, Keskuskauppakamari

13.15 TUNNELMAT SUOMEN TALOUDESSA JA ASUNTOMARKKINOILLA
Lasse Corin, pääekonomisti Aktia

13.50 KIINTEISTÖSIJOITUSMARKKINOIDEN TILA JA NÄKYMÄT SYKSYLLÄ 2024
Kati Paatela, johtaja, asiakkuudet ja palvelukonseptit, KTI

14.25 KIINTEISTÖNARVIOINTILAUTAKUNNAN AJANKOHTAISET ASIAT
Raisa Harju,
pääsihteeri, Keskuskauppakamari

14.45 KAHVITAUKO

15.15 TOIMISTOMARKKINAN MURROS
Heikki Kangas, Head of Valuation, Newsec

15.45 AKAStudio: SUURI MARKKINAKESKUSTELU
AKAStudion vetää Jaakko Loikkanen, keskustelijat ilmoitetaan myöhemmin

16.45 TAUKO

17.00 MUUTTUNUT JA MUUTTUVA KIINTEISTÖSIJOITTAMISEN TOIMINTAYMPÄRISTÖ JA SEN HEIJASTEET ARVIOINTITOIMINTAAN

• sijoitus- ja rahoitusmarkkinoiden muutoksen vaikutukset

• sääntely- ja vastuullisuuskehikon vaikutukset

Markku Mäkiaho, johtaja, OP Kiinteistösijoitus Oy

17.30 AIHE JA PUHUJA VAHVISTUU MYÖHEMMIN

18.00 AIHE JA PUHUJA VAHVISTUU MYÖHEMMIN

18.30 Buffet-illallinen

Tarjoamme päivään myös erikokoisia osallistumispaketteja.
Valitse valmiista paketeista tai pyydä tarjous avainasiakaspäällikkö Tomi Mäkinen
p. 050-346 3300, tomi.makinen@chamber.fi

Voit osallistua tapahtumaan joko paikan päällä Pikku-Finlandia tai etäyhteyden välityksellä.

Kumppaniksi tapahtumaan

Oletko kiinnostunut kumppanuudesta tapahtumassa? Tapahtuman kumppanina saat näkyvyyttä, tavoitat kohderyhmän ja pääset osaksi tapahtumaa. Ota yhteyttä avainasiakaspäällikkö Tomi Mäkiseen tomi.makinen@chamber.fi tai markkinointipäällikkö Kirsi Johanna Loikas kirsi.loikas@chamber.fi, räätälöidään kumppanuus teidän tarpeisiinne sopivaksi.

PÄÄYHTEISTYÖKUMPPANI

op-liikemerkki-kuva.jpg (36 KB)

YHTEISTYÖSSÄ

newsec_logo_perspective_blue_rgb.png eventgarden-brand_logoslogan.png

Peruutusehdot: Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään seitsemän vuorokautta ennen seminaaripäivää. Peruutuksen tapahtuessa tämän jälkeen, veloitetaan koko seminaarin hinta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle. Laskutus tehdään tapahtuman jälkeen.

Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä
Keskuskauppakamarin Ilmastositoumuksen mukaisesti olemme sitoutuneet tavoittelemaan hiilineutraaliutta vuoteen 2035 mennessä. Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.