Yritysjohdon strategisen viestinnän ja kriisiviestinnän ohjelma
Viestintä on koko johdon asia. Keskuskauppakamarin järjestämässä yritysjohdon strategisen viestinnän ja kriisiviestinnän ohjelmassa yrityksesi johtoryhmäläiset sparrataan viestintäjohtamiseen niin normaaliarjessa kuin kriisitilanteissa. Tällä sivulla tutustut johdon viestintäohjelmaamme.

Yritysjohdon ohjelmat
Viestintä on koko johdon asia
4.10.2022 I 25.10.2022 I 23.11.2022
Viestintä on osa johdon strategiaa ja ydintoimintoja
Ohjelman tavoite on laajentaa ja kehittää yritysjohdon ymmärrystä viestinnästä osana yrityksen perustyötä. Osaava, ammattimainen viestintä on koko yritysjohdon asia. Kaikki yritysjohdossa toimivat ovat viestijöitä. Kun kriisiviestinnän ja strategisen viestinnän taidot ovat koko yritysjohdon hallussa, on todennäköisempää, että tiukan paikan tullen yritys selviää kuivin jaloin. Tämä vahvistaa yrityksen kilpailukykyä vaikeinakin aikoina.
Ohjelman seminaareissa käsitellään viestintää eri näkökulmista, kuullaan huippuasiantuntijoita ja keskustellaan vertaisverkoston kanssa. Lisäksi tarjoamme erilaisia oheisohjelmia ja verkostoitumismahdollisuuksia ohjelman aikana.
Ohjelma on suunnattu yritysten johdolle, johtoryhmiin kuuluville ja tuleville johtoryhmäläisille.
Seuraava ohjelma alkaa lokakuussa 2022.
Tutustu keskusteluun Twitterissä #viestintäohjelma
Ohjelma kevät 2022
Ohjelma kevät 2022
Moduuli I: Viestintä yrityksen strategian ytimessä
Tiistai 15.3.2022 kello 12.00 – 16.30, Cafe Amanda, Helsinki
Puhujina mm:
Viestinnällä johtaminen, Finnair
Topi Manner, toimitusjohtaja, Finnair
Moduuli II: Brändin rakentaminen viestinnän avulla
Tiistai 5.4.2022 kello 12.00 – 16.30, Cafe Amanda, Helsinki
Puhujina mm:
Brändin menestyksellinen rakentaminen edellyttää vahvaa liiketoimintaosaamista sekä ennen kaikkea liiketoiminnan ymmärrystä – siksi se on ylimmän yritysjohdon tehtävä
Marina Vahtola, hallituksen puheenjohtaja, Chain Invest, hallitusammattilainen
Brändijohtaja 2.0. Mikä ero on brändiviestinnällä ja strategisella brändijohtamisella?
Ia Adlercreutz, toimitusjohtaja, perustajaosakas, Co-founders
Moduuli III: Kun kaikki menee pieleen – kriisiviestintävalmius pitää yrityksen pinnalla
Tiistai 3.5.2022 kello 12.00 – 16.30, Cafe Amanda, Helsinki
Puhujina mm:
Toimittajan näkökulma: Miksi media kertoo ikävistä asioista ja toimii niin kuin toimii ja miten toimii
Eeva Lehtimäki, MTV:n yhteiskuntatoimituksen päällikkö
Ennen myrskyä. Myrskyn keskellä. Myrskyn jälkeen.
Harri Saukkomaa, hallituksen puheenjohtaja, Tekir