Suuri ilmasto- ja energiapäivä 2025

Very Early Bird - Ilmasto- ja energiapäivä 2025
Livestream - Ilmasto- ja energiapäivä 2025
Virkamieshinta - Ilmasto- ja energiapäivä 2025

Miten Suomi tarttuu puhtaan siirtymän mahdollisuuksiin?

Keskuskauppakamarin Suuri ilmasto- ja energiapäivä on vuosittainen tapahtuma, jossa käsitellään ajankohtaisia puhtaan siirtymän teemoja ja tulevaisuuden näkymiä.

Tapahtuma on suunnattu erityisesti yritysjohdolle sekä ilmasto- ja energia-alan ammattilaisille, asiantuntijoille ja vaikuttajille.

Tilaisuuden moderoi toimittaja Nina Rahkola.

HYÖDYNNÄ VERY EARLY BIRD -ETU

Tarjoamme 31.10.2024 asti osallistumisen paikan päälle Very Early Bird -hintaan 295 € + alv. 24%.

(Normaalihinta kauppakamarin ja kansainvälisen kauppakamarin ICC Suomen jäsenyrityksien edustajille 560 € + alv. 24 % ja muille 665 € + alv. 24%)

Tarjoamme päivään myös erikokoisia osallistumispaketteja. Pyydä tarjous: anne.pakkanen@chamber.fi.

Kumppaniksi tapahtumaan

Oletko kiinnostunut kumppanuudesta tapahtumassa? Ilmasto- ja energiapäivän kumppanina saat näkyvyyttä, tavoitat kohderyhmän ja pääset osaksi tapahtumaa.

Ota yhteyttä avainasiakaspäällikkö Tomi Mäkiseen tomi.makinen@chamber.fi, räätälöidään kumppanuus teidän tarpeisiinne sopivaksi.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Peruutusehdot: Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään seitsemän vuorokautta ennen seminaaripäivää. Peruutuksen tapahtuessa tämän jälkeen, veloitetaan koko seminaarin hinta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle. Laskutus tehdään tapahtuman jälkeen.

Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä
Keskuskauppakamarin Ilmastositoumuksen mukaisesti olemme sitoutuneet tavoittelemaan hiilineutraaliutta vuoteen 2035 mennessä. Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.

Kategoriat:Suuretpäivät