Suuri osaaja- ja rekrypäivä 2024

415,00 €
Virkamieshinta - Osaaja- ja rekrypäivä 2024
275,00 €

Osaavat työntekijät ovat yrityksen tärkein kilpailuetu, mutta kuinka rakentaa työpaikkaa, joka houkuttelee luokseen parhaat osaajat ja timanttiset tekijät – ja kuinka pitää heistä kiinni? Kuinka ottaa loikkaa yrityksen tuottavuudessa kasvattamalla henkilöstön diversiteettiä?

Tule kuulemaan, millaisesta osaamisesta kilpailu työmarkkinoilla kiristyy, ja miten edelläkävijäyritykset ovat taklanneet osaajapulan haasteita.

Keskuskauppakamarin Suuri osaaja- ja rekrypäivä on yritysjohdolle sekä henkilöstöjohtamisen ja rekrytoinnin ammattilaisille suunnattu ajankohtaistilaisuus, jossa haetaan ratkaisuja yrityksen kasvun ja tuottavuuden parantamiseen osaamisen ja rekrytoinnin näkökulmasta.

Puhujina ovat mm. Camilla Tuominen, palkittu puhuja, väitöskirjatutkija, tietokirjailija ja kuvittaja, Sofia Virta, kansanedustaja (Vihr.), Mika-Jussi Mononen, henkilöstöjohtaja, Pohjois-Karjalan Osuuskauppa ja Suvi Pulkkinen, johtava asiantuntija, osaaminen ja maahanmuuutto, Keskuskauppakamari. Päivän moderoi toimittaja Nina Rahkola.

HYÖDYNNÄ VERY EARLY BIRD -ETU

Tarjoamme 31.5.2024 asti mahdollisuuden ilmoittautua mukaan paikan päälle Scandic Grand Centraliin hintaan 275 € + alv. 24%.

(Normaalihinta kauppakamarin ja kansainvälisen kauppakamarin ICC Suomen jäsenyrityksien edustajille 560 € + alv. 24 % ja muille 665 € + alv. 24%)

KUMPPANIKSI TAPAHTUMAAN

Oletko kiinnostunut kumppanuudesta tapahtumassa? Osaaja- ja rekrypäivän kumppanina saat näkyvyyttä, tavoitat kohderyhmän ja pääset osaksi tapahtumaa.

Ota yhteyttä avainasiakaspäällikkö Tomi Mäkiseen tomi.makinen@chamber.fi, räätälöidään kumppanuus teidän tarpeisiinne sopivaksi.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

VERKOSTOKUMPPANI

henryn-logo-ilman-pisteita-2022.png

YHTEISTYÖSSÄ

logo-duunitori-rgb-horisontal.png hra_logo_trademark.png

Kuuntele KamariPodin jakso Vain maahanmuutto ratkaisee osaajapulan TÄSTÄ

Peruutusehdot: Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään seitsemän vuorokautta ennen seminaaripäivää. Peruutuksen tapahtuessa tämän jälkeen, veloitetaan koko seminaarin hinta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle. Laskutus tehdään tapahtuman jälkeen.

Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä
Keskuskauppakamarin Ilmastositoumuksen mukaisesti olemme sitoutuneet tavoittelemaan hiilineutraaliutta vuoteen 2035 mennessä. Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.

Kategoriat:pipedrive, suuriosaajajarekrypäivä-osallistuja