Haemme Keskuskauppakamariin / Keskuskauppakamarin Palvelu Oy:hyn tapahtumatuottamisen ammattilaista

Keskuskauppakamari on Helsingin World Trade Centerissä toimiva vaikuttajaorganisaatio. Edistämme vapaata, vaurasta, avointa ja kilpailukykyistä Suomea, joka on paras toimintaympäristö yrityksille ja elinkeinoelämälle. Keskuskauppakamari hoitaa myös julkisia tehtäviä ja elinkeinoelämän itsesääntelytehtäviä. Lisätietoja www.kauppakamari.fi

Keskuskauppakamari / Keskuskauppakamarin Palvelu Oy hakee tapahtumatuottamisen monitaituria. Sinulla on useamman vuoden kokemus ja näkemystä yritystapahtumien, erityisesti seminaarien ja koulutusten, tuotannosta. Tunnet tapahtumien esitystekniset mahdollisuudet ja hallitset alihankkijayhteydet. Hallitset tapahtumien kutsu- ja markkinointiprosessit sekä digitaaliset työkalut. Olet aikaansaava ja sinulla on näyttöjä useiden päällekkäisten projektien hallinnasta. Paineen alla työskentely sopii sinulle, kykenet priorisoimaan ja johtamaan projekteja.

Tapahtumatuottaja liittyy uutena tekijänä Keskuskauppakamarin palvelutiimiin. Palvelutiimi tukee Keskuskauppakamarin ja kauppakamarien yhteistä strategiaa ja tavoitteita. Keskuskauppakamarin tavoitteena on talouden vapauden edistäminen ja yritysten toimintaedellytysten vahvistaminen. Osallistumme taloudelliseen ja poliittiseen keskusteluun ja vaikutamme menestyvän Suomen puolesta. Keskuskauppakamari järjestää vuosittain kymmeniä vaikuttajaseminaareja ja ajankohtaistilaisuuksia sekä toteuttaa erilaisia koulutus- ja mentorointiohjelmia.

Tarjoamme:

Tarjoamme sinulle työpaikan elinkeinoelämän näköalapaikalta ja monipuoliset työtehtävät, joiden parissa sinun on mahdollisuus kehittyä ja oppia uutta. Pääset osaksi noin 40 hengen asiantuntevaa työyhteisöä ja työskentelemään Helsingin keskustassa. Tuemme ja kehitämme työntekijöidemme ammatillista osaamista. Lisäksi tarjoamme kattavat työnhyvinvointia tukevat palvelut ja yhteisiä aktiviteetteja työkavereidesi kanssa.

Suomen 19 alueellisen kauppakamarin jäseniin lukeutuu pörssiyrityksiä, perheyrityksiä ja pk-yrityksiä. Kauppakamarien jäsenyritykset kattavat 40 prosenttia Suomen työpaikoista ja 50 prosenttia BKT:sta. Keskuskauppakamari koordinoi alueellisten kauppakamarien toimintaa ja vastaa kauppakamariryhmän vaikuttamisesta valtakunnallisella tasolla.

Kirjalliset hakemukset ml. ansioluettelo ja palkkatoive viimeistään 7.1.2020 sähköpostitse osoitteeseen mari.hakkarainen@chamber.fi . Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Mari Hakkarainen p. 050 326 6770, yhteydenotot puhelimitse viikon 51/2019 aikana.