Keskuskauppakamari ja Finnvera mukana Porin SuomiAreenalla

Mitä yhteistä on Mölkyllä, vientibisneksellä ja jääkiekolla?

Tervetuloa Keskuskauppakamarin ja Finnveran järjestämään keskustelutilaisuuteen Raatihuoneenpuiston Purje-lavalle maanantaina 15.7. klo 16.00–17.00.

Mölkky valloittaa maailmaa, miten sinun bisneksesi?

Jotta yritykset ja talous kasvavat, tarvitaan vientiä ja kansainvälistymistä. Miten suomalaiset pärjäävät ja mistä saamme uusia maailmanvalloittajia? Rohkeus, rahoitus ja riskienhallinta ovat onnistumisen peruskiviä. Miten hyödyntää markkinointi ja verkostot? Mitä yritykset voivat oppia taitoluistelun ja jääkiekon maailmasta? Voittavia kuvioita ja penaltyn paikkoja puidaan Mölkky-ottelun tiimellyksessä. Pelissä mukana porilaiset NHL- ja Liigatähdet Joel Armia, Juho Lammikko ja Tommi Taimi.

Puhujat:
Markku Heljakka, hallituksen puheenjohtaja, Tactic Games
Virpi Horttana, taitoluisteluvalmentaja
Matti Malminen, johtaja, vientikauppojen rahoitus, Konecranes
Titta Mantila, rahoitusjohtaja, Finnvera
Timo Vuori, maajohtaja, kansainväliset asiat, Kansainvälinen kauppakamari ICC, Keskuskauppakamari

Juontaja:
Anna Perho

Muut esiintyjät:
Joel Armia
, hyökkääjä, Montreal Canadiens
Juho Lammikko, hyökkääjä, Florida Panthers
Tommi Taimi, puolustaja, Porin Ässät

Lisätietoja:
Jenni Isola, asiantuntija (kansainväliset asiat), 045 126 7343, jenni.isola@chamber.fi

Tervetuloa!

SuomiAreena järjestetään 15.–19.7.2019 Porissa.
Lisätietoa tapahtumasta ja ohjelma: https://suomiareena.fi/