Vuoden brändi 2022 – ehdota omaa suosikkiasi

Yrityksen brändi on sen menestyksen kulmakivi. Keskuskauppakamarin Vuoden brändi -kilpailussa brändiä arvioidaan muun muassa brändin tarinan, asiakaskokemuksen, innovatiivisuuden, suojauksen, viestintästrategian, brändikirjan ja brändimielikuvan perusteella.

Vuoden brändi 2022

    Keskuskauppakamari valitsee voittajan 7.4.2022 järjestettävässä Suuri brändipäivä -tilaisuudessa. Yleisö voi ehdottaa suosikkibrändiään 2.11.2021 asti tältä sivulta löytyvällä lomakkeella.

    Kilpailussa brändiä arvioidaan muun muassa brändin tarinan, asiakaskokemuksen, innovatiivisuuden, suojauksen, viestintästrategian, brändikirjan ja brändimielikuvan perusteella.

    Kilpailu kehittää suomalaista brändiosaamista ja kannustaa suomalaisia yrityksiä pitkäjänteiseen brändityöhön. Voittajan valitsee brändityön ja immateriaalioikeuksien ammattilaisista koostuva asiantuntijaraati.

    Aiemmin Keskuskauppakamari on palkinnut vastaavista ansioista Marimekon vuonna 2019 ja Ylen vuonna 2021.

    Ehdotusten jättöaika on päättynyt. Keskuskauppakamari valitsee voittajan Suuri brändipäivä -tapahtumassa 7.4.2022.

    Suuri brändipäivä 7.4.2022

    Vahva brändi on yrityksen menestyksen ydin. Sen avulla luodaan kilpailuetua ja asema markkinoilla. Brändi auttaa pysymään kuluttajien mielissä. Kaikki menestyvät yritykset Suomessa ja maailmalla investoivat brändiinsä suojauksen ja markkinoinnin avulla.

    Keskuskauppakamarin Suuri brändipäivä kokoaa yhteen brändi-, markkinointi- ja IPR-ammattilaiset. Päivän tarkoituksena on kasvattaa tietoisuutta brändin suojaamisen tärkeydestä ja merkityksestä yrityksen menestyksen kivijalkana.

    Päivän huipennuksena palkitaan Vuoden brändi 2022.

    Lisätietoja

    Aalto-Setälä Minna

    Minna Aalto-Setälä

    Lakimies

    +358 44 032 0054