NO BULLSH*T – Vastuullisuuden tositapahtuma yritysjohdolle

Helsinki

Normaalihinta
590,00 €
Useilla suomalaisilla yrityksillä on jo vastuullisuuden peruspalikat kasassa, mutta miten taotaan vastuullisuudesta kilpailuetua? Miten päästään vastuullisuudessa tasolle 2.0, jossa kestävä kasvu avaa liiketoimintamahdollisuuksia?
Kestävän kehityksen haasteet ovat suuria, mutta niin ovat mahdollisuudetkin.

No Bullsh*t! 3.9.2024 kokoaa yritysjohtajat saman katon alle, luo elintärkeitä verkostoja ja yhteistyömahdollisuuksia kestävän kasvun tiellä. Tilaisuudessa nostetaan kissa pöydälle, puhutaan avoimesti ja suoraan haasteista ja ennen kaikkea niiden ratkaisuista. Tavoitteena on vaikuttava muutos, jossa sanat muuttuvat konkreettisiksi teoiksi No Bullsh*tin innoittamana.

Tapahtuma on suunnattu pienten ja keskisuurten yritysten johtajille, erityisesti hallituksen jäsenille, toimitusjohtajille ja johtoryhmäläisille.

Tapahtuman moderoivat toimittajat Nina Rahkola ja Sean Ricks.

12.00 Ilmoittautuminen ja lounas

13.00 Tervetuloa

Keynote: How sustainable innovations deliver change and growth?
Helen Mets, President and CEO, Ahlstrom

Keynote: Leadership for a sustainable future (title tbc)
Göran Carstedt, former President of IKEA Retail Europe and member of the IKEA Group Management Board; Former President of
Volvo Svenska Bil AB

14.20 Tauko

14.30 Yrityscaset
Paulig & Natural Indigo: Hukkakahvista luonnonväreiksi
Salla Sulasuo, Head of Sustainable Transformation, Paulig
Pasi Ainasoja, toimitusjohtaja, Natural Indigo

Lindström Group & Rester: Poistotekstiilien jalostus teollisessa mittakaavassa
Kristiina Tiilikainen, Director of Sustainable Procurement, Lindström
Anna-Kaisa Huttunen, Director of Partnerships, Rester

Halton: Risteilijöiden energiankulutuksen vähentäminen osana Haltonin liiketoimintastrategiaa
Krista Halttunen, hallituksen jäsen, Halton Group; Halton Ventures

15.15 – 15.45 Kahvitauko

Pyöreiden pöytien keskustelut

Paneelikeskustelu: Kestävän kasvun mahdollisuudet liiketoiminnassa – oppeja ja kokemuksia
Keskustelemassa
Heli Hytönen, toimitusjohtaja, Kasvuryhmä
Heikki Peltola, pk-yritysliiketoiminnan johtaja, OP Ryhmä
Ville Solja, varapuheenjohtaja, liiketoiminnan kehitysjohtaja, omistaja, Kiilto

17.30 Päätössanat

Verkostoituminen ja tarjoilua

18.30 Tapahtuma päättyy

Järjestäjinä ovat suomalaisen elinkeinoelämän vaikuttajat Design Forum Finland, Elinkeinoelämän Keskusliitto EK, Keskuskauppakamari ja Perheyritysten liitto.

Tämä tapahtuma synnyttää tekoja. Varmista paikkasi vastuullisuuden tositapahtumassa.

nbs_varaapaikkasi_a5.png

Virittäydy vastuullisuuden tosipuheen taajuuksille No Bullsh*t! -podcastin parissa > kuuntele

Seuraamme tapahtuman hiilijalanjälkeä
Seuraamme tapahtuman hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.

Peruutusehdot:
Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään seitsemän vuorokautta ennen seminaaripäivää. Peruutuksen tapahtuessa tämän jälkeen, veloitetaan koko seminaarin hinta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle. Laskutamme tapahtuman jälkeen.

Keskuskauppakamarin tietosuojaseloste

Kategoriat:Tapahtuma-Johtaminen