PERUTTU – Vuoden vastuullisuusteko 2023 -tietoisku

4.9.2023
Teams-verkkotapahtuma
Suomi

Mikä on Vuoden vastuullisuusteko? Kuinka ilmoitan tekoni mukaan? Tule mukaan maksuttomaan tietoiskuun ja kuulet lisää!

vuoden-vastuullisuusteko-2023-logo.png

Keskuskauppakamari haluaa nostaa esille yritysten vastuullisuustyötä Vuoden vastuullisuusteko -kilpailun avulla. Jo kolmatta kertaa järjestettävän kilpailun tarkoituksena on lisätä tietoisuutta yritysten tekemästä vastuullisuustyöstä ja nostaa esille niin pieniä kuin suuriakin vaikuttavia vastuullisuustekoja. Vuoden vastuullisuusteko valitaan yleisöäänestyksellä ja palkitaan Suuressa yritysvastuupäivässä 15.11.2023.

Tänä vuonna kannustamme erityisesti pieniä ja keskisuuria yrityksiä mukaan kilpailuun!

Vuonna 2021 Vuoden vastuullisuustekona palkittiin 4H Taimiteko ja vuonna 2022 FabPatch Vaatelaastari.

Kilpailu toteutetaan yhteistyössä Planet Companyn kanssa.

Asiantuntijoina toimivat Keskuskauppakamarin vastuullisuusasiantuntija Anne Vanhala ja COO Matti Miettinen, Planet Company. Tervetuloa linjoille!

13.00 Mikä on Vuoden vastuullisuusteko -kilpailu

Miten ilmoittaudut kilpailuun ja muita käytännön ohjeita

Kysymykset ja kommentit, vapaa keskustelu

Tietoisku päättyy viimeistään klo 13.30.

Tietoisku on maksuton, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista.

planet-company-logo-ver-2.jpg

Tapahtuma on päättynyt.