5.4.2019 ICC:n markkinointisäännöt – mitä muuttuu ja miksi?

Keskuskauppakamari ja Kansainvälisen kauppakamarin Suomen osasto ICC ry järjestävät 5.4.2019 tilaisuuden, jossa esitellään uudistuneet suomenkieliset ICC:n markkinointisäännöt.

Tilaisuus on suunnattu markkinoijille, mediatoimistoille, viestintätoimistoille, vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaisille, sponsoroijille, sponsorointitoimistoille, manageritoimistoille, markkinointipäättäjille, yritysten brändilähettiläille, lakimiehille, viranomaisille, toimittajille, itsesääntelyn ammattilaisille, järjestöille, sisältömarkkinoinnin ammattilaisille.

9.00-9.30 Kahvitarjoilu

9.30-9.45 ICC:n sääntöjen tausta ja tarkoitus
Timo Vuorimaajohtaja, Kansainvälinen kauppakamari

9.45-10.15 Merkittävimmät muutokset, miten sääntöjä käytetään ja kuka soveltaa
Paula Palorantapääsihteeri (markkinointioikeudelliset asiat), Keskuskauppakamari

10.15-10.40 Merisää markkinoinnin ristiaallokossa
– katsaus modernin markkinoinnin voimakenttiin ja ilmiöihin
Jari Perkotoimitusjohtaja, Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto ry

10.40-11.00 Miksi ICC:n markkinointisäännöillä on paikkansa nykypäivän markkinointiympäristössä
Katri Väänänen, kuluttaja-asiamies, Kilpailu- ja kuluttajavirasto

11.00 Omatoimista tutustumista Oodiin

Tilaisuus on maksuton. Ilmoittautumiset tästä
Tiedustelut: Keskuskauppakamari, markkinointipäällikkö kirsi.loikas@chamber.fi

Tapahtuman kumppanit: