Global Gateway ja Team Europe väylänä suomalaisille yrityksille kehittyvien maiden markkinoille - Keskuskauppakamari

Ajankohta ja paikka

Alkaa
4.11.2022
Päättyy
4.11.2022
Microsoft Teams

4.11.2022 klo 9 – 10
Microsoft Teams
2.11.2022 mennessä, Teams-linkki lähetetään osallistujille 3.11.2022.

Euroopan Unionin ulkosuhderahoitus tarjoaa suomalaiselle osaamiselle ja teknologialle keskeisen kilpailutekijän kehittyvien maiden markkinoille pyrittäessä.  EU tavoittelee tuoreella Global Gateway-strategialla omien arvojensa ja intressiensä edistämistä maailmanlaajuisesti. Strategian tarkoituksena on katalysoida vuosina 2021-27 yhteensä 300 miljardia euroa digitaali-, energia- ja liikenneyhteyksiin sekä terveys-, koulutus- ja tutkimusjärjestelmiin maailmanlaajuisesti. Strategia toteutetaan Team Europe –yhteistyömallilla, eli yhteisohjelmointia jäsenmaiden, komission sekä Euroopan investointipankin kesken kannustaen.

Pääpuheenvuoro: Global Gateway-strategian ja Team Europe-yhteistyömallin luomat mahdollisuudet – Antti Karhunen, Euroopan komission kansainvälisten kumppanuuksien pääosasto, ”Kestävä rahoitus, investoinnit ja työllisyys” -osaston johtaja

Kommenttipuheenvuoro: Team Finlandin palvelut yrityksille Global Gatewayn ja Team Europen luomien mahdollisuuksien hyödyntämiseksi – Kiira Kärkkäinen, Senior Advisor for International Project Funding, Business Finland.

TERVETULOA

Kuva: Pixabay

kv-viikko-banneri-2022.png (63 KB)

Tilaisuus on osa Kansainvälistymällä kasvuun –Kauppakamareiden kansainvälistymisviikkoa.
Lue lisää kansainvälistymisviikon tarjonnasta täältä.

Tapahtuma on päättynyt.

Katso tulevat tapahtumat