Kauppaa, jälleenrakennusta ja riskienhallintaa Ukrainassa sekä Keski-Aasiassa - Keskuskauppakamari

Kauppaa, jälleenrakennusta ja riskienhallintaa Ukrainassa sekä Keski-Aasiassa

Ajankohta ja paikka

Alkaa
14.3.2024
Päättyy
14.3.2024
Online -tilaisuus

Ukrainan jälleenrakennus on jo osittain käynnissä, ja myös suomalaisilla yrityksillä on tarjottavaa Ukrainan tueksi. Kansainväliset rahoitusinstituutiot ovat arvioineet, että maan uudelleenrakentaminen edellyttää satojen miljardien investointitarpeita seuraavan kymmenen vuoden aikana. Miten yritysten kannattaa ottaa huomioon jälleenrakennuksen luototusmahdollisuudet ja rahoitusriskit? Miltä näyttää ulkoministeriön laatima Suomen kansallinen jälleenrakennussuunnitelma? Entäpä miltä Keski-Aasian markkinat näyttävät suomalaisille yrityksille?

Kansainvälisen kauppakamarin Suomen osasto ICC Suomi ja sen Trade Finance-, pankkikoordinaatio- ja vientiyritysverkosto  järjestävät rahoitukseen ja riskienhallintaan keskittyvän sekä kaikille avoimen online-tilaisuuden 14.3.2024. klo 10.00–11.30.

Tilaisuudessa Suomen Ukrainan suurlähettiläs Antti Vänskä antaa katsauksen Ukrainan jälleenrakennuksen Suomen kansalliseen suunnitelmaan, liiketoimintajohtaja Jussi Haarasilta esittelee Finnveran palveluita suomalaisyrityksille Ukrainassa sekä CEO Aleksi Pursiainen Solid Plan Consultingista kartoittaa Itä-Euroopan ja Keski-Aasian maariskejä luottojen ja pakotteiden näkökulmasta. Tilaisuuden puheenjohtajana toimii ICC Suomen maajohtaja Päivi Pohjanheimo, ja moderaattoreina puolestaan Antti Niemelä (OP) sekä Matti Malminen (Konecranes).

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille. Pyydämme kuitenkin ilmoittautumaan 12.03.2024 mennessä.

Tervetuloa!

Alustava ohjelma