Suuri brändipäivä 2023

Ajankohta ja paikka

Alkaa
18.4.2023
Päättyy
18.4.2023
Tapahtumapaikka
Helsinki + livestream
Helsinki

Ilmoittautuminen

Very Early Bird
275,00 €
Virkamieshinta
235,00 €

Coca-Cola teki joulupukin asusta punaisen ja Steve Jobs teki omenasta maailman myydyimmän puhelimen. Näiden brändien arvo on miljardeja euroja. Mistä sinun yrityksesi tunnetaan?

 

Vahva brändi on yrityksen menestyksen ydin. Sen avulla luodaan kilpailuetua ja asema markkinoilla. Brändi auttaa pysymään kuluttajien mielissä. Kaikki menestyvät yritykset Suomessa ja maailmalla investoivat brändiinsä suojauksen ja markkinoinnin avulla.
Keskuskauppakamarin Suuri brändipäivä kokoaa yhteen brändi-, markkinointi- ja IPR-ammattilaiset. Päivän tarkoituksena on kasvattaa tietoisuutta brändin suojaamisen tärkeydestä ja merkityksestä yrityksen menestyksen kivijalkana. Päivän huipennuksena palkitaan Vuoden brändi 2023.

 

Vuoden 2023 Suuri brändipäivä järjestetään 18.4.2023 – Merkitse päivä jo kalenteriisi!

 

Hyödynnä Very Early Bird -etu marraskuun 2022 loppuun mennessä

Tarjoamme 30.11.2022 asti mahdollisuuden ilmoittautua mukaan Very Early Bird -hinnalla 275 € + alv. 24%.

(Normaalihinta kauppakamarin jäsenyrityksien edustajille 535 € + alv. 24 % ja muille 635 € + alv. 24%)

Voit osallistua päivään paikan päällä Helsingissä tai etäyhteydellä.

 

Tarjoamme päivään myös erikokoisia osallistumispaketteja. Pyydä tarjous: anne.pakkanen@chamber.fi.

Voit osallistua tapahtumaan joko paikan päällä Helsingissä tai etäyhteyden välityksellä.

 

Kumppaniksi tapahtumaan
Oletko kiinnostunut kumppanuudesta tapahtumassa? Tapahtuman kumppanina saat näkyvyyttä, tavoitat kohderyhmän ja pääset osaksi tapahtumaa. Ota yhteyttä avainasiakaspäällikkö Tomi Mäkiseen tomi.makinen@chamber.fi tai tapahtumatuottaja Anne Pakkaseen anne.pakkanen@chamber.fi, räätälöidään kumppanuus teidän tarpeisiinne sopivaksi.

 

Keskuskauppakamari järjestää Vuoden brändi -kilpailun, jonka voittaja palkitaan Suuri brändipäivä -tilaisuudessa. Kilpailussa brändiä arvioidaan muun muassa brändin tarinan, asiakaskokemuksen ja brändimielikuvan perusteella. Kilpailu kehittää suomalaista brändiosaamista ja kannustaa suomalaisia yrityksiä pitkäjänteiseen brändityöhön. Voittajan valitsee brändityön ja immateriaalioikeuksien ammattilaisista koostuva asiantuntijaraati.

 

Peruutusehdot: Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään seitsemän vuorokautta ennen seminaaripäivää. Peruutuksen tapahtuessa tämän jälkeen, veloitetaan koko seminaarin hinta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle. Laskutus tehdään tapahtuman jälkeen.

Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä
Keskuskauppakamarin Ilmastositoumuksen mukaisesti olemme sitoutuneet tavoittelemaan hiilineutraaliutta vuoteen 2035 mennessä. Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.